Long time no see...

 
(Bosnian hills)
 
Det har gått många år sedan sist jag varit inloggad på min gamla blogg anenafoto.blogg.se En vän som nämnde att hon börjat blogga påminde mig om denna nästan bortglömda hörna av mitt förflutna... Så länge sedan. Och varför är den första tanken: "så vad har förändrats?" Varför är vi så lätt uppjagade av förändringar?
Självklart har mycket hänt sedan jag skrev de få inläggen där. Då var jag ju en gymnasieelev som skrev dikter och lyssnade på hårdrock. Det är knappast så jag kan beskriva mig själv idag. Jag tänker inte gå tillbaka i tiden och återge det som varit. Om jag skulle fortsätta och skriva här så blir det en fortsättning.
I så fall får den här bloggen bli som den blir... :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0